AcasaAcasa  PortalPortal  Blog  CautareCautare  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  YouTube  Facebook  Twitter  

Distribuiţi | 

SS501 Interview(engleza/romana)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Cho
SUPER STAR

Puncte : 1723
Data de inscriere : 31/08/2010

MesajSubiect: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-14, 1:06 am

When We Open Our Hearts…

HJL- I dont mind people calling me weird when I can give everyone happiness! I wish I can go to the universe and make sure that alians do exist.
HJB- I’ve very concerned about how people look. whether is it mine or others, so I self-assumed i’m part of the “how you look” club! Because I am a perfectionist.
YS – Many say I’m a emotional person, i agree! so when I fall in love, i’ll give it a 100%!
JM – many say i have “prince” disease (?), its correct! I’ve tried locking myself in the toilet, stared at the mirror and say this to myself “you look too gorgeous, I feel like putting your face on the wall~”
KJ – On the inside, I really wanted to express myself, just that i dont usually do that, maybe one day I’ll show you guys my “power”!

Our flaws..

HJL – people say I’m a perfect prince. but in actual fact, I’m scared of bring tickled, so don’t ever do that to me. And, I’m scared of dragonflies, even its around me, must inform me immediately!
KJ- In the past, the members used to say that I speak really soft, when I fall asleep & wake up the next day, I always dont know who is beside me, & there were times where even i myself dont know why am i sleeping here! ha~
YS- when I dont speak, people thought I am “cold:. whenever i realised the camera’s shooting me, i’ll get shy, then I wouldnt know what to say. Actually, I dont know why i’ll feel nervous. when I get nervous, it can be seen on my face~
JM – the member say i wear weird socks, did i? there was this time on a programme, the members kept saying I like to spend money, actually, I only like to spend on food, also, I always treat people meals! main point, I dont know what flaws I have, so i guess this is my greatest flaw!
HJB – I think I’m a crybaby, no choice~ as long as the fans treat me well, send hand-made cards, I’ll feel very touched & I’ll feel like crying. (JM- at home, he’s very lazy, he doesnt do anything, not even cook!) thats because someone will be cooking, I’m responsible for eating lor! o(n_n)o haha~

who are you in your member’s eyes

Kim Hyun Joong has a 4D character, but on the inside, he’s very matured. he’s our role model, & a good leader. He’s very manly, even if he’s upset, he wouldnt drop a tear in front of us. Very caring towards the fans, I believe he’ll be very nice to his girlfriend.

Park Jung Min, has a lot of expressions, he loves to smile/laugh. He has a sharp tongue, but it’s actually very funny. he’s good at talking, not afraid of strangers & has fast reactions. It feels like he can make friends easily. He keep saying that he is very handsome & rich, havy sexy charisma!

Kim Kyu Jong, quiet & a little introverted, takes him quite sometime to open up. Usually he would sit there quietly, not very good at expressing himself. on the inside, he’s very kind-hearted & gentle. He’s our “center”. when we quarrell, he’ll always be the one to stop us! recently, he’s becoming more daring, always showing off the “handsome”-side of him. no wonder more & more people are loving him!

Kim Hyung Joon, he’s someone we must have. As long as he’s around, you’ll never feel bored. youngest in the group, but he have the liveliest character. He always quarrel with jungmin, he’s really like a lively baby! He’s a sweet talker. to him, the fans are his center! Even if dance training was tiring, he’s still energetic! its like he dont feel like sleeping at all!

Heoyoungsaeng, very filial & shy. when he talks sometimes, it sounds like a girl. He even follow the dance moves of girl bands. he’s a great listener, very loyal and responsible. High vocals in our songs is nothing to him. the only flaw in him is the lack of confidence!

THE thing i really wanna share!

HJL – being a singer, we’ve met with a lot of embarassing moments, but the most unforgettable one is: when SS501 just debut, KJ & I went to a bath house. when we’re in the shower room taking our tops off & the mid of taking our pants off, a fan suddenly came with a paper and said ” please sign for me!” in the end, we signed for that fan in embarassment. so now you know why we no longer visit bath houses! ha~

KJ – recently, i’ve helped 2SHAI with a MV. Having the sense of acting as the male role alone. after shooting, I realised how difficult acting is. After looking at HJL, acting, on the inside, I have the urge to act too. I’ve never missed an episode of “Boys Over Flowers”. One of the lines left a deep impression on me, so I purposely went to copy it! In actually fact, HJL & yoon ji hoo have a completely different personality. so he did his best to act, and now, he is recognised! he’s really good~

HJB – In the previouse album, we had to show out topless body and take photos, isnt it? but the cover picture, only the shoulder could be seen. When we’re shooting, we took off our top completely. we were worried about showing our body, luckily it wasnt shown! ha~ we will continue to work hard & exercise, to show you our beautiful upper body! I would like to ask all of you, if we were completely naked, would it be better?

JM – before going to taiwan, I was worried that not much fans would welcome us. Unexpectedly, when we got off the plane, we were immediately welcomed by a lot of fans. I felt really touched. Initially, we wanted to walk out of the airport as 5 together, but because of the over-whelming fans, the 5 of us split up. it was really shocking~ ha~

YS – The reason i don’t really like to talk was because i dont have the technique. the members claim that it was my stage appearance, but it wasnt! I really wanted to speak. I’m very happy that HJL and JM were recognised when they went on a drama and a musical respectively. Being together as SS501 again, its really happiness to me. What i really wanna hear now is “SS501 IS A POWERFUL BAND!”

The kind of girlfriend we want

HJL - A girl who wears a shirt & a skirt. In the relationship i wished to have, couples dont have to use mushy words. Treating each other like friends, makes on feel comfortable. I don’t mind her wearing slippers, we can even date on a supermarket, and drink soju and eat sashime! Language is not a barrier, whats impotant is the feeling of love~
KJ – I like girls with broad shoulders, & a girl who will shout out my name. Short hair, big round eyes, a little round face. I’ll bring her to my favourite food place & eat ja jiang mian (ja jiang mee). it’ll be good if we can eat it together!
JM – I like girls that are smart, humourous, filial & can accept my personality. In the past, I used to have a nickname called “Spendthrift kid”, so i hope she would be someone who is good at controlling finance! girls that can shout ” I LOVE SS501″ are likeable too!
HJB – I admire girls that focuses on career, and works hard in whatever she does. For example, BoA. she has to be filial, her sexiness makes my heart explode! But, I still hope that my the other half would be kind, generous, gentle & a pretty girl.
YS – I really like girls that wear caps, wearing a training suit. Character wise, she has to be good, cute, smart, & understanding, just like Song Hye Go, wen gen ying (I-dont-know who is this) who is pretty & gentle.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Aiko-Stephanie
FONDATOR

Membrul Favorit Membrul Favorit : Toti ^.^
Capricorn Mistret
Puncte : 1755
Data de inscriere : 29/08/2010
Varsta : 21
Localizare : Bucharest,Romania
Stare de spirit : Happy

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-16, 3:31 am

~interesant ~
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://tsr-fanclub.forumhit.ro
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-16, 2:33 pm

yep^^

Sus In jos
MInHee
GREEN STAR

Membrul Favorit Membrul Favorit : YoungSaeng
Scorpion Caine
Puncte : 817
Data de inscriere : 30/08/2010
Varsta : 23
Stare de spirit : Sick

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-19, 11:16 pm

YoungSaeng I love you
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://korean-music-romania.clubme.net
Aiko-Stephanie
FONDATOR

Capricorn Mistret

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-20, 1:23 pm

ya ' Heo Young Saeng is very sweet
Sus In jos
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-20, 2:40 pm

oh yeah^^
Sus In jos
MInHee
GREEN STAR

Scorpion Caine

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:28 am

cheers
Sus In jos
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:29 am

oare in ce revista a fost intervuil?
Sus In jos
Aiko-Stephanie
FONDATOR

Capricorn Mistret

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:35 am

nu stiu..dar imi place mult interviul
Sus In jos
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:37 am

si mie Very Happy
Sus In jos
Aiko-Stephanie
FONDATOR

Capricorn Mistret

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:41 am

Sus In jos
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 2:42 am

Very Happy
Sus In jos
MInHee
GREEN STAR

Scorpion Caine

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 5:24 pm

este o revista japoneza..nu?
Sus In jos
Dj Yumi
SNOW PRINCE

Membrul Favorit Membrul Favorit : Oppa
Balanta Mistret
Puncte : 412
Varsta : 22
Localizare : Bistrita”Nasaud
Stare de spirit : nebuna

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-22, 8:18 pm

woww
foarte dragut
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://zonavip.4ulike.com/
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-23, 12:00 am

dap
Sus In jos
MInHee
GREEN STAR

Scorpion Caine

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-23, 12:51 am

I love you
Sus In jos
Cho
SUPER STAR

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2010-09-23, 1:50 pm

Very Happy Very Happy
Sus In jos
Emmy Lee
ADMIN

Membrul Favorit Membrul Favorit : Hyung Junnie :-*
Pesti Caine
Puncte : 2576
Localizare : Romania
Stare de spirit : optimistic!

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2011-04-10, 5:36 pm

SS501 - Interviu -Partea 1(Taiwan 2009)

1.Ordoneaza membrii dupa criteriul “Cui ii place sa se uite cel mai mult in oglinda?”

YS:Hyung Jun,Jung Min,eu,Hyun Joong,Kyu Joong.

2.Cine se comporta cel mai diferit in afara scenei?

JM:Hyung Jun,Young Saeng,Kyu Jong,Hyun Joong si eu

3.Cine este cel mai superficial?

HJB:eu,JungMin,YoungSaeng,KyuJong,HyunJoong(Hyun Joong este ultimul in clasament,de aceea ar trebui sa fie

cel mai generos).El a spus”Atat timp cat cineva imi cere sa cumpar cina,o voi face”.

4.Daca tu ai fi o fata,cu care dintre membrii te-ai intalni mai intai?

HJL:YoungSaeng,Kyu Jong,eu,JungMin si Hyung Jun.

5.Ce fac membrii SS501,in zilele libere?

HJL:Zi libera…nu exista nici o zi libera pentru lider.

JM:Du-te si insoara-te cand ai o zi libera!

6.Ati vrea sa participati la nunta lui Jung Min in ziua voastra libera?

…SS501 au inceput sa rada si au asigurat ca vor participa cu siguranta la acest eveniment!

7.Ati vrea sa mergeti impreuna,ca voluntari in alte tari?

KJ:Daca am am avea aceasta sansa,cu siguranta vom calatori impreuna toti 5!

HJB:Mi-ar placea sa merg in Irak,sa fac voluntariat,alaturi de colegii mei,sa ajut oamenii in nevoie.Pentru ca trupa

SS501 a primit multa dragoste din partea tuturor,ne-ar placea sa reintoarcem aceasta favoare societatii.

YS:Imi place Taiwan si as vrea sa ma reintorc acolo in vacanta.

8.Voi 5,va vedeti aproape in fiecare zi.Nu va plictisiti unul de celalalt ,daca va vedeti atat de des?

HJL:Sincer vorbind,ne vedem aproape in fiecare zi,cam 360 din 365 de zile pe an 

.Decat sa spunem ca suntem plictisiti,daca nu ne vedem in fiecare zi,asa cum obisnuim,ne-am simti ciudat,pentru ca

noi toti 5 suntem 1!

9.De obicei,studentii coreeni lucreaza in timpul vacantelor?Ce experiente de acest gen ati avut inainte de a debuta?

HJL:Este normal ca studentii coreeni sa lucreze…Ei livreaza ziarele sau sunt ospatari in diferite restaurante,la fel ca si

studentii taiwanezi.Hyung Jun a lucrat si el la un restaurant…

JM:A fost concediat pentru ca lipsea de la munca…

…Hyung Jun spune ca Jung Min vorbeste aiurea!S-a uitat la Jung Min si l-a avertizat din priviri )

10.Ce tip de fata va atrage?

KJ:Ma tem de caini,deci orice fata care nu aduce dupa ea si un catel,mi-ar placea.

HJL:O fata care poarta o palarie ,si sta pe un covoras sub un pom in timpul verii,m-ar atrage.

YS:O fata care poarta parul prins intr-o bentita elastica mi-ar atrage atentia.

JM:O fata entuziasta ca mine si care stie sa danseze dupa muzica.

HJB:O fata care stie sa gateasca si sa ma hraneasca )

HJL:Imi plac fetele care sunt prietenoase cu mine.

YS:Fata pe care o plac cu siguranta trebuie sa fie buna la gatit si sa stie cum sa faca curatenie.

KJ:Imi plac fetele care pot sa gateasca!Si sper ca viitoarea mea sotie sa fie la fel de buna cu mine si cu familia mea.

JM:Imi plac fetele care au pielea inchisa la culoare,care sunt increzatoare si poarta parul strans.Auriul este mai degraba

demodat in Coreea ,dar daca o fata alege sa foloseasca aceasta culoare,atunci inseamna ca este foarte

curajoasa.Admir fetele care sunt curajoase.Mai mult,o fata care poarta jeans,arata cel mai bine.Ultimul criteriu este ca

imi plac fetele care isi arata farmecul purtand o haina de culoare galbena.haha !

11.Dezvaluirea secretelor celorlati membri…

HJL:Cred ca Young Saeng este persoana cu un temperament 4D dintre noi.O data eram acasa la el si cand am inceput

sa vorbim despre lucruri sentimentale,el deodata a alergat in camera lui si a aprins cateva lumanari.El chiar a uitat

dupa aceea ca a aprins lumanarile si aproape a dat foc casei.

YS:De fiecare data cand mergem cu masina companiei, lui JungMin ii place sa stea pe locul din fata,de la sofer.O data a

vazut masina companiei in fata si a alergat spre ea.Nu stiu ce incerca sa faca…(JungMin a explicat:Am alergat spre ea

pentru ca am simtit ca pot alerga la fel de repede ca masina.

JM:HyungJoon poarta intotdeauna lenjerie de corp atunci cand se afla in baie,chiar nu stiu ce este asa de misterios in

legatura cu asta.La Kyu Jong,zona pieptului din jurul claviculei a devenit mai puternica pentru ca exerseaza frecvent.

HJB:S-a intamplat o data ca am vrut sa-l trezesc pe JungMin,dar am realizat ca el disparuse deja.De fapt,el se

ascundea sub patura si manca.

12.Sunt asemanari intre tine si personajul Yoon JiHoo din “Boys over flowers”?

HJL:Kim Hyun Joong si Yoon JiHoo sunt total diferiti.Rolul din drama reprezinta printul ideal !

Ceilalti colegi au spus din nou:HyunJoong este o persoana 4D.

13.Cu ce tip de fata ati vrea sa va casatoriti?

HJB:Fete taiwaneze.

JM:Asta e o minciuna.(Kyu Jong si Young Saeng au fost de acord cu asta)

HJB:Da,fetele din Taiwan sunt foarte entuziaste…

JM:Eu sunt cel care iubeste fetele taiwaneze cel mai mult.I love Taiwan!

14.Care este cel mai memorabil moment de la debut si pana acum?

HJL:Cand am castigat premiul pentru cel mai bun nou-venit in Coreea,am cativa ani.,am fost foarte fericit incat am

simtit ca am primit recunoasterea tuturor.Speram sa impartasim bucuria noastra cu fanii taiwanezi ,si atunci cand vom

castiga un premiu in viitor.

KJ:In timpul reprezentatiei de debut,prima data cand am vazut numele grupului scris peste tot.Este cel mai memorabil

pentru mine.

HJB:Cand am implinit 100 de zile de la debut .Asta este memorabil pentru mine!

Romanian translation:Emmy Lee@ObseSS501

FOREVER FIVE AS ONE!

I'm back!
Sus In jos
Geanina
LITTLE GREEN PEA

Membrul Favorit Membrul Favorit : Park Jung Min
Capricorn Capra
Puncte : 32
Data de inscriere : 21/07/2011
Varsta : 25
Localizare : bucuresti
Stare de spirit : Very Happy

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2011-07-26, 9:25 pm

imi place interviul Heo Young Saeng este un dulce I love you albino sunny
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://fancoreea.myforum.ro sau ss501.3xforum.ro
Teodora
LITTLE GREEN PEA

Membrul Favorit Membrul Favorit : Young Saeng & Jung Min
Capricorn Pisica
Puncte : 27
Data de inscriere : 07/09/2011
Varsta : 17
Stare de spirit : 사랑해 !

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   2011-12-11, 12:43 am

E frumos interviul ! Young Saeng e simpatic dar prea timid Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: SS501 Interview(engleza/romana)   

Sus In jos

SS501 Interview(engleza/romana)
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: SS501 Band :: About SS501-
Mergi direct la: